Bericht klanttevredenheid

Laatste update: 24-04-2025 17:12

Let op, we gaan er bij deze instructie vanuit dat deze functionaliteit is ingeschakeld. 

De klant krijgt een dag nadat de werkorder is afgesloten een bericht met de vraag hoe deze de werkplaatsafspraak heeft ervaren.

 

De teksten en opties die de klant krijgt zijn volledig zelf te configureren.  

Nadat de klant geantwoord heeft krijgt deze hier bevestiging van 

Bij een antwoord waarbij de dealer vindt dat er actie ondernomen moet worden zal er een ‘actie receptie’ aangemaakt worden op de werkorder. 

Het is aan een medewerker om contact met de klant op te nemen en daarna de actie af te handelen.

Beschikbare overzichten

 

Werkorder tevredenheid antwoorden (intern)

Werkorder tevredenheid (intern)

Deze lijsten zijn beschikbaar voor automotive beheerders


 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00