Terugbelverzoek

Laatste update: 19-06-2020 13:05

Terugbelverzoek

Hoe maak ik een terugbelverzoek?

Om een terugbelverzoek te kunnen maken moeten de volgende stappen worden doorlopen.

 

Stap 1:

Ga naar KCC > "Klant / auto zoeken" dan zoekt u een klant op (zie onderstaand screenshot).

 

Stap 2:

Open de klantenkaart klik vervolgens in de bovenste balk op "terugbelverzoek" (zie onderstaand screenshot).

Stap 3:

Bij het kopje "Aan": Vul de naam in van de collega zodat hij een terugbelverzoek krijgt.

Bij het kopje "Cc": Vul een collega in die als CC wordt gewenst.

Bij het kopje "Notitie": Kun je een notitie invullen, bijvoorbeeld: Waar de klant voor heeft gebeld.

Zodra er een terugbelverzoek is aangemaakt krijgt de collega hier een melding over.

Een terugbelverzoek is te zien als een notitie op de klantenkaart.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00