Account deblokkeren

Laatste update: 05-08-2020 16:58

Instructie

Als u 6x verkeerde inloggegevens gebruikt bij het inloggen bij syntec, zal uw account geblokkeerd worden. Dit is op de volgende manier op te lossen: 

 
  1. Ga naar de keyuser binnen uw organisatie en vraag deze het volgende te doen:
  2. Ga naar systeem -> log -> sessie log (openstaand)

  1. U ziet nu alle openstaande sessies
  2. In de kolom ‘Inlog geblokkeerd’ zult u een vinkje zien staan bij de geblokkeerde gebruiker

  1. Om dit te verhelpen selecteert u de regel en klikt u op actie -> selecteer een status

  1. Er opent nu een pop-up. Hier kiest u voor ‘Inactief’

  1. Klik vervolgens op ‘Ok’
  2. Het account is niet meer geblokkeerd en de gebruiker kan nu weer inloggen

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00