KTV Dashboard
Aan de hand van het KTV dashboard kan de klant tevredenheid op de voet gevolgd worden.
Syntec kan via twee bronnen de cijfers ontvangen die betrekking hebben tot de KTV.
CEM
Vanuit CEM worden de gegevens 1 keer per maand aangeleverd.
Dit wordt altijd verwerkt in de 4e week van de maand, dus de resultaten van bijvoorbeeld februari, zullen rond eind maart beschikbaar worden in Syntec.
Deze data komt rechtstreeks uit CEM en wordt landelijk aangeleverd aan Syntec. Vervolgens verdeelt Syntec dit op dealerniveau.
IPSOS rapporten
De IPSOS rapporten worden elke ochtend bij Syntec aangeleverd. Rond 09:30 zal Syntec deze gegevens verwerken.
Al deze ontvangen data voegt Syntec to aan het KTV dashboard.
Deze is te vinden onder "KTV dashboard" -> "dashboard".
Hier vindt u een voorbeeld van het KTV dashboard inclusief toelichting:
1. Filters: Hier kunt u filteren op sales of aftersales, merk, vestiging, MOT en periode
2. KTV - CEM Scores: hier vindt u de maandelijkse verwerkte CEM scores. Naast interne gegevens vindt u het landelijk gemiddelde, score van de top 20 dealers en het aantal rapporten.
3. KTV - Heatmap: Hier ziet u de score per vestiging inclusief het gemiddelde over de gehele dealer organisatie verdeeld per MOT. Deze data komt uit de maandelijkse CEM scores.
4. Enquêtes - 1 MAAND resultaten (indicatief): Hier ziet u de verwerking van de dagelijkse IPSOS enquêtes. Dit is een benadering van het widget KTV - CEM Scores. Hiermee heeft u al een indicatie van de resultaten zonder dat u moet wachten tot de daadwerkelijke CEM gegevens in Syntec worden verwerkt (zie uitleg bij punt 2).
5. Enquêtes - Heatmap: Hier ziet u de scores per vestiging per MOT. Deze data wordt ook berekend uit de dagelijkse IPSOS enquêtes, en kan dus afwijken van de CEM data uit het widget KTV - Heatmap.
6. Opmerkingen: Hier vindt u de laatste antwoorden op de open vragen uit de enquêtes (afhankelijk van uw filter).