Hierbij willen we u informeren omtrent een wijziging van het inlezen van de KTV rapporten in Syntec.
Sinds Januari dit jaar is de KTV methodiek vanuit het Nipo veranderd, naar het "sterren principe."
Hierbij worden in plaats van Uitermate Tevreden, Zeer Tevreden, etc. nu sterren gegeven in het klant tevredenheidsonderzoek.
Dit gaf de nodige problemen mbt. het inlezen van de KTV rapporten in Syntec.
In Januari hebben wij de eerste voorbeelden gekregen van de nieuwe rapporten vanuit het Nipo en zijn we
begonnen met het bouwen van een nieuw "inleesprogramma."
Inmiddels is de eerste versie getest, en klaar om landelijke uit te rollen. U zult de KTV rapporten nu weer terug vinden in Syntec onder Verkoop --> KTV.
Indien de KTV beoordelingen in uw Syntec toch nog niet zichtbaar zijn, stuur dan een email naar onze support desk (support@syntec-it.nl.) We zullen dit dan zo spoedig mogelijk inregelen en houden u op de hoogte.
Dashboard
U kunt natuurlijk de KTV resultaten zoals u gewend bent altijd exporteren naar Excel, om hier vervolgens rapportages van te maken. Ook zullen wij op termijn een rapportage voor KTV ontwikkelen, zodra hier meer over bekend is, laten wij dit u weten.
Middels deze mail houden we u op de hoogte van de laatste updates mbt. Syntec. De belangrijkste informatie is in deze email beschreven. Heeft u nog vragen, kunt u altijd contact opnemen met onze support desk.