Klantgegevens wijzigen

Laatste update: 29-07-2020 16:25

Instructie

Zijn bepaalde klantgegevens niet correct? Dit kunt u wijzigen via de Klantkaart:

  1. Ga naar KVS -> Startpagina -> directe koppelingen -> klantkaart OF

Ga naar KVS -> Zoeken

  1. U komt dan op onderstaand scherm uit

  1. Zoek de klant op met behulp van een naam, kenteken, postcode, e-mail, huisnr, telefoonnr en/of woonplaats. Alles ingevuld? Druk dan op ‘Enter’
     
  2. U ziet nu alle klanten die voldoen aan uw verzoek
     
  3. Zodra u een klant aanklikt, zal de klantkaart zich openen:

  1. U kunt in dit overzicht aanpassen wat voor u van toepassing is
     
  2. Als u alles heeft aangepast klikt u op ‘Opslaan’. De gegevens zijn nu gewijzigd en zullen ook worden teruggekoppeld naar Autoline

 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00