Overige klachten

Laatste update: 19-06-2020 13:05

Overige klachten

U kunt ook "overige klachten"  opnemen in Syntec. U kunt een klacht aanmaken vanuit de klantkaart, of vanuit KTV in het Syntec menu.

In het KTV menu gaat u naar KTV dashboard --> overige klachten --> klik op nieuw.

Vanuit de klantkaart kunt u op "nieuw"  klikken en vervolgens een klacht aanmaken.


U komt vervolgens op een nieuw formulier waar u de bron van de klacht kunt aangeven, merk, vestiging etc. Tevens kunt u bijlagen toevoegen zoals een ontvangen brief of email en de omschrijving van de klacht. Zie hieronder:



Net als de inkomende KTV enquetes kunt u ook hier weer de klacht toewijzen en opvolgen.

 

Integratie met klantkaart

De vernieuwde KTV rapportage is volledig geïntegreerd met de klantkaart. Dit betekent dat u bij het openen van de klantkaart direct de laatste KTV rapportage ziet als deze nog open staat. 

Zie hier hoe dit in Syntec wordt weergegeven:

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00