FAQ Occasion app

Laatste update: 17-04-2024 16:58

Vragen

  1. Hoe schoon ik mijn occasionlijst op?
  2. Waarom staat een bepaalde auto niet in de app?
  3. Vraag 3

Vraag 1: Hoe schoon ik mijn occasionlijst op?

Antwoord: De occasionlijst kan worden geleegd om opnieuw gevuld te worden. Laat dit dan via een ticket weten aan Syntec Support. De lijst zal worden geleegd. Deze kan handmatig opnieuw worden gevuld. Echter is het sneller om specifieke auto's handmatig uit de lijst te halen, dan dat ze allemaal opnieuw toegevoegd moeten worden. Voor instructie over het vullen van de occasionlijst, zie het kennisbank artikel voor het inregelen:

Inregelen Occasion app


Vraag 2: Waarom staat een bepaalde auto niet in de app?

Antwoord: Dit kan aan meerdere dingen liggen. Controleer eerst of de auto de vereisten naleeft die vereist zijn om in de app getoond te worden. Dit zijn:

  1. Internet ID: Zorg ervoor dat het Internet ID voor de desbetreffende auto's is gevuld.
  2. Ordersoort: De ordersoort moet worden ingesteld als "Gebruikt".
  3. Voorraadorder: De voorraadorder moet actief zijn.
  4. Vinkje "Is voorraad": Dit vinkje moet zijn ingeschakeld.

Als de auto voldoet aan alle eisen, maar deze nog steeds niet in de app getoond wordt, kan het liggen aan een dubbele order. Het kan voorkomen dat er twee orders in Syntec actief zijn voor een occasion. Als dit het geval is, staat het Internet ID waarschijnlijk nog gekoppeld aan de oude order. Om dit op te lossen, kan in de order het vinkje 'Niet langer in gebruik' aangezet worden. Binnen korte tijd zal het Internet ID overgenomen worden op de nieuwe order.


Vraag 3:

Antwoord:

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00