KVS | Leads Inbox
In de lead inbox komen de leads binnen vanuit de verschillende kanalen. De leads kunnen vervolgens vanuit hier direct toegewezen worden aan een verkoper door de lead aan te vinken en op Actie te klikken.
Vervolgens geeft u de verkoper aan waar u de lead aan wilt toewijzen, en of het een lead betreft of een normaal KVS item. In sommige gevallen kunnen er leads binnenkomen in de lead inbox die niet echt een lead zijn, maar bijvoorbeeld een informatie verzoek of andere algemene vraag. Deze kan als regulier KVS item aan de verkoper worden toegewezen.
Op deze manier onderscheiden we echte leads van andere (aan)vragen om later ook de rapportage te kunnen maken.
Na het klikken op "OK", is de lead toegewezen aan de verkoper en zal hij die in zijn KVS startpagina terugvinden als nabelitem.
Leads samenvoegen
Dit kunt u doen door meerdere leads te selecteren en dan onder acties "samenvoegen" selecteren (zie onderstaande foto).
Hierbij zijn de volgende zaken van belang:
- De leads dienen een merk te hebben
- De leads dienen geen opvolgdatum in de toekomst te hebben (dus in het verleden, of leeg)
De lead inbox totaal heeft nagenoeg dezelfde eigenschappen als de bovengenoemde inbox.
Het enige verschil is dat deze weergave alle Leads toont, dus ook de reeds toegewezen en afgehandelde leads.