Diagnose melden

Laatste update: 19-08-2024 15:27

 

Nadat de diagnose gemaakt en opgeslagen is, is het van belang dat de diagnose gemeld wordt.

Dit kan door op de knop ‘melden’ te drukken.

DOE DIT PAS NADAT ALLE DIAGNOSES GESTELD ZIJN

Je kunt vervolgens nog een korte toelichting typen of citeren ter informatie aan de chef.

Na het melden van een diagnose is het niet meer mogelijk om de diagnose aan te passen.

Het notitieveld is hierop een uitzondering!

Na het melden van de diagnoses gaat deze naar de chef werkplaats.

Daarna wordt er gekeken of er onderdelen benodigd zijn, zo ja dan gaat de wo eerst naar het magazijn.

Vervolgens, zal de receptie de diagnoses bekijken en overleggen met de klant.

Er kunnen dan nieuwe taken aan de werkorder toegevoegd worden.

Zodra de status van de taken op de werkorder wijzigt krijg je hier bericht van.

Let op! Pas wanneer de ‘actie receptie’ weg is, is de service adviseur klaar met het uitbreiden van de WO.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00