Indien in een salesfunnel item de opvolgdatum verder dan 3 maanden (vanaf vandaag) ligt, wordt er een foutmelding gegeven. Het termijn is dan te lang en de offerte zal dan al verlopen zijn.
In dit geval dient de lead worden afgesloten met een sluitreden.
Vervolgens zal Syntec automatisch de vraag stellen om een nieuw salesfunnel item aan te leggen.
Wanneer je hier op "Ja" klikt zal er op de dag van de opvolgdatum een nieuwe lead worden aangelegd.
NB:In plaats van op een bestaande lead de opvolgdatum ver te vooruit schuiven, wordt de lead nu afgesloten en een nieuwe lead aangelegd voor in de toekomst. Zo wordt voorkomen dat de lead voor lange tijd als "nog lopende lead" wordt gezien.
Bij 'Toekomstige leads' vindt u een overzicht van de leads die gekenmerkt zijn als 'toekomstige leads'. Deze zijn per verkoper terug te vinden op de KVS startpagina van de verkoper.
U kunt vanuit dit overzicht de originele lead openen door op 'Open lead' te klikken in de eerste kolom. WIlt u de toekomstige lead openen, dan u op de zwarte tekst in de regel klikken.