Het kan wel eens voorkomen dat het klanten niet lukt om in te loggen in hun 'mijn'-omgeving. Wanneer dit het geval is kunt u deze dingen checken alvorens contact op te nemen met onze helpdesk:
- Klopt de gebruikersnaam?
	
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
 - Ga naar het tabblad 'systeem'
 - Kijk of de inlognaam overeenkomt met de ingevulde naam door de klant
 
 - Is de klant geblokkeerd?
	
- Ga naar Systeem > Log > Sessielog (Openstaand)

 - Vul de waarde '1' in bij de kolom 'Geblokkeerd'

 - Kijk of de klant hiertussen staat
 - Is dit het geval? Selecteer de regel
 - Voer uit: actie > selecteer een status

 - Zet de regel op Inactief
 - De regel is verdwenen en de klant is gedeblokkeerd
 
 - Ga naar Systeem > Log > Sessielog (Openstaand)
 - Is het wachtwoord verlopen?
	
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
 - Ga naar het tabblad 'systeem'
 - Kijk naar de datum bij 'Ww. verloopt op' en kijk of deze datum al verstreken is

 - Wanneer dit het geval is, kunt u de datum aanpassen of de klant een nieuw wachtwoord in laten stellen
 - Sla op
 
 - is de wachtwoordsleutel verlopen?
	
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
 - Ga naar het tabblad 'systeem'
 - Kijk naar de datum bij 'Ww. sleutel verloopt op' en kijk of deze datum al verstreken is

 - Wanneer dit het geval is, kunt u de datum aanpassen naar een datum in de toekomst
 - Sla op
 
 - Heeft de klant wellicht meerdere accounts?
	
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
 - Staat hier maar 1 record van deze persoon?
 - Check dan ook nog deze lijsten: 
		
- Systeem > archief > personen
 - Systeem > inactief > personen
 
 - Wellicht probeert iemand nog in te loggen met gegevens die van een oud account afkomen.