Het kan wel eens voorkomen dat het klanten niet lukt om in te loggen in hun 'mijn'-omgeving. Wanneer dit het geval is kunt u deze dingen checken alvorens contact op te nemen met onze helpdesk:
- Klopt de gebruikersnaam?
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
- Ga naar het tabblad 'systeem'
- Kijk of de inlognaam overeenkomt met de ingevulde naam door de klant
- Is de klant geblokkeerd?
- Ga naar Systeem > Log > Sessielog (Openstaand)
- Vul de waarde '1' in bij de kolom 'Geblokkeerd'
- Kijk of de klant hiertussen staat
- Is dit het geval? Selecteer de regel
- Voer uit: actie > selecteer een status
- Zet de regel op Inactief
- De regel is verdwenen en de klant is gedeblokkeerd
- Ga naar Systeem > Log > Sessielog (Openstaand)
- Is het wachtwoord verlopen?
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
- Ga naar het tabblad 'systeem'
- Kijk naar de datum bij 'Ww. verloopt op' en kijk of deze datum al verstreken is
- Wanneer dit het geval is, kunt u de datum aanpassen of de klant een nieuw wachtwoord in laten stellen
- Sla op
- is de wachtwoordsleutel verlopen?
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
- Ga naar het tabblad 'systeem'
- Kijk naar de datum bij 'Ww. sleutel verloopt op' en kijk of deze datum al verstreken is
- Wanneer dit het geval is, kunt u de datum aanpassen naar een datum in de toekomst
- Sla op
- Heeft de klant wellicht meerdere accounts?
- Ga naar CRM > personen en zoek de klant op
- Staat hier maar 1 record van deze persoon?
- Check dan ook nog deze lijsten:
- Systeem > archief > personen
- Systeem > inactief > personen
- Wellicht probeert iemand nog in te loggen met gegevens die van een oud account afkomen.