Werktijden melding instellen

Laatste update: 24-04-2025 12:21

Om te voorkomen dat de klant buiten werktijden een reactie verwacht, is het mogelijk om een melding te tonen als de klant buiten werktijden de chat raadpleegd. In deze instructie leggen we u uit hoe deze in te stellen.

Openingstijden instellen:

 

Ga naar Systeem > Aftersales > Openingstijden > Configurator

Selecteer voor welke werkplaatsen u de openingstijd wil toevoegen/wijzigen

Selecteer het type (Klantenservice)

Vul de juiste openingstijden in:

Klik op ‘Opslaan’

Wilt u de tijden aanpassen? Herhaal dan de stappen hierboven, de openingstijden zullen dan overschreven worden met de nieuw opgegeven tijden.
U kunt de op dit moment ingestelde tijd checken via 
 

Melding instellen

 

Ga naar Systeem > Aftersales > Dialoog bericht templates

Klik op ‘Nieuw’

Geef een naam op
(deze is intern en wordt niet gedeeld met de klant)

(Optioneel) vul een werkplaats en/of vestiging in. 

 

Laat u deze velden leeg? Dan zal de hele organisatie hetzelfde bericht gebruiken. 

Kies bij ‘Dialoog bericht template type’ voor ‘OPENING_HOURS’

Vul het template. 

 

Let op! Hoe groter het bericht, hoe meer ruimte deze in zal nemen in de klantdialoog. Dit kan met name op telefoons onhandig zijn. We adviseren om het bericht kort en bondig te houden


Wanneer zowel het bericht als de tijden zijn ingesteld, zal de klant uw bericht bovenaan de pagina te zien krijgen buiten openingstijden: 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00