Niet Online

Laatste update: 11-01-2021 10:15

Basis

In het overzicht 'niet online' ziet u per vestiging hoeveel auto's die aan de volgende voorwaarden voldoen: 

- De auto staat op de financiele voorraad
- De auto is op de occasionlijst te vinden
- De auto heeft geen Internet ID

Mijn auto staat online, maar is toch in deze lijst te vinden

  1. Staat uw auto wel online op Auto Wheeler Delta, maar ziet u de auto ook nog in deze lijst terugkomen? Dan kan het zijn dat de instellingen in AWD nog niet helemaal goed staan. Om data terug te kunnen schrijven naar Syntec dient namelijk het vinkje bij Syntec geselecteerd te zijn op het tabblad 'internet koppelingen' in AWD. U kunt het zo instellen dat dit vinkje standaard aangezet wordt wanneer u een auto toevoegt in AWD. Mocht u vragen hebben over het standaard instellen hiervan kan de helpdesk van Auto Wheeler Delta u verder helpen.


     
  2. Het komt wel eens voor dat een auto 2x wordt aangemaakt in Syntec, 1x door Autoline en 1x door Autdata. Er is in Syntec een tool ontwikeld waarmee dubbele auto's samengevoegd kunnen worden. Deze tool is te vinden onder systeem > customizing > automotive > auto > auto samenvoegen. In dit overzicht vindt u alle auto's die meerdere keren voorkomen. 

    Wanneer u een kenteken aanklikt kunt u het volgende doen om deze samen te voegen: 

    1. Kijk naar de bron van de auto's, bij voorkeur kies je de auto die door Autoline is aangelegd (bron: ALN)

    2. kijk naar de kolommen en selecteer de kolommen die je mee wilt nemen

    3. klik op samenvoegen, de auto is nu samengevoegd

    Wanneer nu de volgende keer de Autodata interface draait zou deze meegenomen moeten worden en een Internet ID moeten kijgen. Wanneer een auto een internet ID heeft en voorkomt in de occasionlijst, zal deze zichtbaar zijn in de occasion app.


U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00