Klant gegevens komen niet overeen

Laatste update: 30-07-2024 17:18

Werkinstructie: klant gegevens komen niet overeen (wat te doen?)

Het kan voorkomen dat bij het openen van de aftersales mind lead, u de volgende melding krijgt:

Dit betekent dat de gegevens die via mind/salesforce worden meegegeven, niet overeen komen met de klant waar de auto aan gekoppeld is in Syntec. 

Er kunnen verschillende oorzaken zijn, denk aan:

  • Auto is tussentijds verkocht maar deze overschrijving is nog niet verwerkt in Autoline/Syntec
  • De gebruiker van de Mind APP is een familielid die zelf andere gegevens heeft, dan degene waar de auto aan verkocht is
  • Etc.

In dit geval neemt u contact op met de klant, met de gegevens uit de lead, om te achterhalen wie de eigenaar is. Vervolgens kunt u eventuele wijzigingen verwerken zoals de klant koppelen of ontkoppelen in Autoline of de klantgegevens wijzigingen in Syntec/Autoline.

U kunt in Syntec direct de klantgegevens wijzigen door de klantkaart te openen en de klantgegevens hier aan te passen. Dit wordt automatisch ook in Autoline verwerkt.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00