Werkinstructie: klant gegevens komen niet overeen (wat te doen?)
Het kan voorkomen dat bij het openen van de aftersales mind lead, u de volgende melding krijgt:
Dit betekent dat de gegevens die via mind/salesforce worden meegegeven, niet overeen komen met de klant waar de auto aan gekoppeld is in Syntec.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn, denk aan:
- Auto is tussentijds verkocht maar deze overschrijving is nog niet verwerkt in Autoline/Syntec
- De gebruiker van de Mind APP is een familielid die zelf andere gegevens heeft, dan degene waar de auto aan verkocht is
- Etc.
In dit geval neemt u contact op met de klant, met de gegevens uit de lead, om te achterhalen wie de eigenaar is. Vervolgens kunt u eventuele wijzigingen verwerken zoals de klant koppelen of ontkoppelen in Autoline of de klantgegevens wijzigingen in Syntec/Autoline.
U kunt in Syntec direct de klantgegevens wijzigen door de klantkaart te openen en de klantgegevens hier aan te passen. Dit wordt automatisch ook in Autoline verwerkt.