Basis
Het kan gebeuren dat bij het terugsturen van een hot alert u de volgende melding krijgt: "ERROR sending hotalert data sent for: XXX - status: User 'unknown@user.nl' not found".
Wat is er aan de hand?
Wanneer u deze foutmelding krijgt betekent dit dat het e-mailadres dat u gebruikt binnen Syntec niet overeenkomt met het e-mailadres dat van u bekend is bij CEM. Hierdoor kan er geen koppeling ontstaan en kan de hot alert niet teruggestuurd worden.
Hoe los ik dit op?
U kunt de koppeling alsnog tot stand brengen door onderstaande stappen te doorlopen:
- Ga naar HRM > medewerkers en zoek de juiste medewerker op
- Ga naar het tabblad Add. Attributen en klik op 'nieuw'
- Kies bij type 'gebruikersnaam CEM multibrand'
- Vul bij tekst uw gebruikersnaam van CEM in
- Klik op 'opslaan en sluiten'
Moet dit bij veel medewerkers gebeuren?
U kunt ons ook een lijst aanleveren met alle CEM gebruikersnamen en de bijbehorende medewerkers, dan vullen we deze attributen voor u. We vragen hier wel een uurtje meerwerk voor.