Bellijsten

Laatste update: 05-10-2020 16:21

Basis

Soms is het handig om een lijst te hebben met klanten die u nog kunt nabellen, denk hierbij aan het nabellen betreffende een APK mailing. Op basis van deze lijsten kunnen de klanten gebeld worden, waarna u de klanten kunt verwijderen van de bellijst. Zie kcc > instellen > Bellijst configureren voor meer informatie over het instellen van deze bellijsten. 

APK

Er wordt een item aan deze lijst toegevoegd:

  • Wanneer het een automatisch gegenereerde mailing betrof
  • Wanneer de datum waarop de mail verstuurd is niet leeg is
  • Wanneer geselecteerd staat dat deze klant nagebeld moet worden
  • Wanneer het een APK mailing betreft
  • Wanneer CM actief staat voor deze klant 
  • Wanneer de afspraak datum leeg is, of niet binnen nu en vier maanden ligt
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat nabellen uitgesloten kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat het telefoontje overgeslagen kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat deze klant al gebeld is

(eventueel) Automatisch

Deze lijst betreft alle items die terugggebeld dienen te worden, voor alle automatische mailings. Een item komt in deze lijst:

  • Wanneer het een automatische mailing betreft
  • Wanneer er een verzenddatum is ingevuld
  • Wanneer geselecteerd staat dat deze klant nagebeld moet worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat nabellen uitgesloten kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat het telefoontje overgeslagen kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat deze klant al gebeld is

Bandenopslag

Deze lijst betreft alle items die teruggebeld dienen te worden betreft de bandenopslag. Een item komt in deze lijst: 

  • Wanneer deze persoon nog NIET gebeld is
  • Wanneer de afspraak datum nog leeg is en er geen afspraak in de toekomst staat
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat nabellen uitgesloten kan worden
  • Wanneer het een mailing betreft

Eenmalig

In deze lijst treft u een lijst aan met alle nabelverzoeken voor eenmalige mailingen. Een item komt in deze lijst: 

  • Wanneer het GEEN automatische mail betreft
  • Wanneer er een verzenddatum is ingevuld
  • Wanneer er is aangegeven dat deze persoon nagebeld moet worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat nabellen uitgesloten kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat het telefoontje overgeslagen kan worden
  • Wanneer er NIET ingevuld staat dat deze klant al gebeld is

Zodra u een nabellijst gaat afwerken kunt het item in de lijst openklikken om informatie over de parter en het voertuig te zien. Heeft u de persoon gebeld? U kunt aangeven hoe het gesprek is gegaan door aan te vinken wat van toepassing is en eventueel een opmerking te plaatsen. 

Wilt u meerdere items tegelijkertijd uit de nabellijst verwijderen? Selecteer dan de items die u wilt verwijderen en selecteerd actie > Verwijderen uit nabellijst. 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00