De berichtenbox wordt door het magazijn/de receptie/de werkplaats/ het KCC en garantie gebruikt voor de interne communicatie. De betrokken afdelingen kunnen alle communicatie zien, om het proces zo transparant mogelijk te houden.
U kunt zelf een bericht aanmaken:
Ga via de de werkorder naar het tabblad berichten | |
Klik op ‘nieuw bericht’ | |
Selecteer de prioriteit van het bericht (wanneer u ‘info’ kiest kunt u geen afdeling kiezen en worden er geen meldingen aangemaakt) |
|
Kies de afdeling waaraan het bericht gericht is | |
Voeg eventueel een bijlage toe ter verduidelijking van het bericht | |
Vul het notitieveld met uw bericht | |
Klik op ‘opslaan en sluiten’ |
Bericht van een andere afdeling afhandelen:
Boven aan de pagina is de berichtenbox te zien. | ![]() |
Door op het bericht te klikken opent de werkorder waar vanuit het bericht is verstuurd. | |
Je hebt nu twee opties:
|
![]() |
Als je het bericht in behandeling neemt, dan kan iedereen zien dat jij bezig bent met dit bericht. Mocht je het bericht niet direct kunnen afronden, bijvoorbeeld omdat de klant niet opneemt. Klik dan op 'Uitstellen' en voer de reden in. |
|
Zodra je het bericht kan afhandelen, klik dan op 'Afhandelen'. | ![]() |