Menucode onbekend voorkomen

Laatste update: 19-08-2024 10:20

Soms kunt u de melding krijgen dat een bepaalde menucode onbekend is: 

De oorzaak hiervan ligt meestal in ontbrekende autogegevens, waardoor niet de juiste pakketten opgehaald kunnen worden. 

Op deze manier kunt u de autogegevens controleren: 

In syntec: 

Ga naar het voertuigformulier en klik op de 'Sync' knop.

Controleer of het volledige chassisnummer en kenteken gevuld zijn.

Controleer of de gegevens gevuld zijn:

Vul eventueel aan waar nodig.


In Autoline:

Herlaad de voertuiggegevens door een positie in het kenteken weg te halen (of bijvoorbeeld een kleine i.p.v. hoofdletter te gebruiken) en op 'Tab' te drukken.

Synchroniseer daarna het voertuig in Syntec om de juiste pakketten op te kunnen halen. 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00