Hierbij willen we u informeren omtrent een nieuwe ontwikkeling van Syntec: het voertuigstatus portaal.
In dit portaal kunnen uw (fleet)klanten die meerdere auto's afnemen, inloggen en de status inzien van zijn/haar auto's.
Tevens kan hier ook de bestelhistorie worden bekeken, en de overzichten zijn gemakkelijk te downloaden naar bestanden als CSV of XML.
Het doel hiermee is om de informatie voorziening richting uw (fleet)klanten actueel, en efficiënter te maken.
Hoe werkt het?
Vooraf dient u er zeker van te zijn dat u uw klant niet dubbel in het systeem hebt staan, en de bestelde auto's dus allemaal aan de juiste klant gekoppeld zijn.
U geeft de (fleet)klant een login door binnen CRM --> organisaties de klant op te zoeken en onder het tabblad systeem een inlognaam en wachtwoord in te geven, en het vinkje voor "Website login" aan te zetten.
Vervolgens zet u bij de rechten "voertuigstatus App" aan.
Vervolgens kan de klant inloggen met zijn account op de website: https://uwdealernaam.voertuigstatus.nl. (Vindt u deze niet? Neem dan contact op met onze support desk.)
Wist u dat.....
...U uw fleetklanten ook kunt aanmerken als "fleet" klant en deze vervolgens binnen het mapje "fleetsales" aan de linkerkant verschijnen?
U kunt elke klant via de klantkaart opzoeken en het kenmerk "fleet" geven door het vinkje aan te zetten.
Het extra tabblad "fleetsales" verschijnt dan. U kunt dan additionele informatie (fleet informatie) toevoegen van de klant en u kunt bezoekverslagen en contract informatie vastleggen.
Kosten Syntec Fleet en voertuigstatus
Syntec voertuigstatus is onderdeel van de Syntec Fleetmodule. U kunt gebruik maken van de fleetmodule inclusief de voertuigstatus-tool voor € 100 per maand.*
Indien u Syntec fleetmodule inclusief voertuigstatus-tool wilt afnemen, kunt u een mail sturen naar support@syntec-it.nl met in het onderwerp: "Activeren Syntec Voertuigstatus App"
* Wij bieden de eerste maand deze module kosteloos aan.
Middels deze mail houden we u op de hoogte van de laatste updates mbt. Syntec. De belangrijkste informatie is in deze email beschreven. Heeft u nog vragen, kunt u altijd contact opnemen met onze support desk.