Releasenotes week 46
Deze release bevat diverse ontwikkelingen en bug-fixes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bug-fixes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alle klantgegevens weergeven in klant-widget wanneer via Plan-it geimporteerd |
Vanaf heden zullen ook de adres gegevens worden weergegeven in de klant-widget
|
Orion onderhoudscontract zichtbaar in voertuig-widget |
Na invoer van het kenteken wordt direct gekeken of het voertuig een onderhoudscontract heeft via Orion.
Dit contract wordt vastgelegd op het voertuig. En wordt vervolgens getoond in het voertuig notitieveld.
|
Met de aankomende update zal er een tekstuele verbetering worden doorgevoerd om de zichtbaarheid van het feit dat het om een Orion-contract gaat te vergroten. |
Zichtbaarheid dat de voertuiggegevens ontoereikend zijn voor een succesvolle creatie in Autoline. |
Het komt voor dat Syntec geen voertuig in autoline kon aanmaken omdat het Modeltype niet bekend is in Voertuigmaster. Er wordt hiervan nu een melding gegeven met de mogelijkheid dit in te voeren. Na invoer zal Syntec opnieuw een poging doen het voertuig bekend te maken in Autoline. Voor het gemak hebben wij hierin ook een deeplink naar het voertuig in Elsa2Go toegevoegd.
|
Let op! Dit is één van de oorzaken van de melding: Voer de aanpassing door in autoline. Er zullen de komende tijd nog enkele aanpassingen volgen om deze melding te verminderen. |
Haal en breng service notitieveld toegevoegd en zichtbaarheid verbeterd |
|
Let op! Deze functionaliteit behoeft inrichting door de dealer-admin. Op de Pagina -Vervangend vervoer types- zal bij het Haal en breng type het vinkje ‘Is een haal- en brengservice’ moeten worden aangezet
|
Nieuw aangemaakt klant kan niet worden gekoppeld met voertuig |
Wanneer een klant net aangemaakt was kreeg je geregeld de fout dat het koppelen van het voertuig mislukt was. Dit werd veroorzaakt omdat op de achtergrond de persoon nog niet bekend was in autoline. Er is een aanpassing gedaan waardoor er alleen gekoppeld kan worden wanneer de persoon reeds is aangemaakt in autoline. |
Let op! Dit is één van de oorzaken van de melding: Voer de aanpassing door in autoline. Er zullen de komende tijd nog enkele aanpassingen volgen om deze melding te verminderen. |
Aanhef werd meegenomen in zoeken op naam |
Wanneer een afspraak vanuit Plan-it geïmporteerd was werd bij het geavanceerd zoeken op naam de aanhef meegenomen. Dit is nu verholpen. |
Voertuigmodel is weggevallen in de voertuig-header |
Deze is nu weer zichtbaar
|
Wisselen van taken van de oplossing splitst de taken |
Wanneer een oplossingstaak die is gekoppeld aan een diagnose van de hoofdtaak werd gewisseld, splitste het systeem deze taken voorheen op in twee afzonderlijke regels. Dit doet het nu niet meer. |
Mail adres van klant niet altijd zichtbaar terwijl wel ingevoerd in autoline |
Hier is een aanpassing in doorgevoerd en is nu weer zichtbaar |
Fabrieksgarantie werd niet altijd juist getoond |
In de monteursapp werd niet altijd de juiste fabrieksgarantie getoond. Dit is verholpen |