- Zoek de klant op door te zoeken in de bovenste blauwe balk.
- Klik de juiste klant aan (fleetsales klanten zijn te herkennen aan het rode lettertype).
- Klik linksboven op 'Nieuw item' > 'Nieuw verslag'.
- Syntec zal zelf al zoveel mogelijk velden voor u vullen.
- Vul het verslag in, eventueel met datum vervolgbezoek.
- Geef aan wat de bron, het doel en de evaluatie zijn.
- Geef eventueel wijzigingen in het wagenpark door onder 'Bezoekverslag'.
- Moet er een offerteaanvraag (eventueel met inruilvoorstel) gemaakt worden? U kunt nog opgeven wat bet voorstel precies moet bevatten.
- WIlt u het bezoekverslag later op (laten) volgen? Vul dan de opvolgdatum, wanneer die datum verstreken is wordt het verslag weer zichtbaar in uw fleetsales startpagina, vergelijkbaar met het opvolgen van leads in de salesfunnel.
- Sla tot slot het verslag op
- Het verslag is nu zichtbaar op de klantkaart onder het tabblad 'verslagen'