Klanten samenvoegen

Laatste update: 20-08-2021 16:50

Wanneer twee of meerdere klanten in Syntec wil samenvoegen, dan kun je dit doen door middel van de onderstaande stappen:

  1. Zorg dat de klant(en) die je niet wil behouden verwijderd zijn in Autoline, anders blijft Syntec ze steeds ophalen.
     
  2. Eventuele orders kun je overzetten via orders totaal.

     
  3.  KVS items en notities die vanuit de lead komen kunnen overgezet worden door de klant juist te koppelen onder salesfunnel totaal.

     
  4. Relaties kunnen overgezet worden bij Crm > Personen via de crm pagina van de juiste klant.

     
  5. Als laatste kun je de oude klant verwijderen door de status op "Archief" te zetten.


    Als je de klant al in Autoline verwijderd had, dan kan dat ook via Klantcontrole > Verwijderd in Autoline.

Eventueel kan Syntec dit ook voor je doen, stuur dan een mail naar support@syntec-it.nl met de klant(en) waar het om gaat, en dat je hiervoor akkoord gaat met 1 uur meerwerk.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00