Digitaal driehoeksoverleg
Digitaal driehoeksoverleg
Bij het openen van een werkorder in Syntec, is het tabblad "Driehoeksoverleg/Todo's" toegevoegd.
Dit is ontwikkeld om het driehoeksoverleg, wat meestal een fysiek overleg is/was tussen de werkplaats, magazijn en receptie, te digitaliseren en optimaliseren.
Middels de knoppen OK en niet OK, kunnen werkplaats, magazijn en receptie aangeven of zijn/haar taken voor de werkorder compleet zijn.
Werkorder agenda
Op de werkorder agenda kunt u overzichtelijk zien, welke partijen (werkplaats, magazijn en receptie) zijn/haar taken compleet zijn mbt de werkorder.
U ziet dit door de 3 groene vinkjes, zie afbeelding hieronder bij nr 1.
Tevens kunt u hier gemakkelijk zien of de KTV van deze klant bij het laatste bezoek NIET uiterst tevreden was (zie pijl 2) U kunt hier dan op inspelen. Ook kunt u zien of er nog een openstaande recall (dmv koppeling met ELSA) is voor deze auto (zie pijl 3) en als het om een bandenwissel gaat, wordt dit ook met een apart icoontje aangegeven (zie pijl 4.)
Zo kunt u overzichtelijk zien per dag op alle werkorders of er nog acties vereist zijn.
Werkorder niet OK?
Indien er bij het digitale driehoeksoverleg wordt aangegeven dat deze "niet OK" is, wordt er een apart scherm geopend waar u aan kunt geven, wat er niet correct is, en kunt u deze toewijzen aan een collega of afdeling.
U kunt alle openstaande todo's terugvinden onder Mijn WO todo's, Vestiging WO todo's of "alle open WO todo's"
Vervolgens kunnen de todo's afgewikkeld worden middels de aanvinkmogelijkheid + actie optie om af te handelen.