Hierbij willen we u informeren omtrent nieuwe ontwikkelingen rondom Syntec. Het betreft ontwikkelingen voor het algemeen gebruik van Syntec en specifiek voor de modules.
Syntec module verkoop
Verkoop nieuw startpagina: zelf modellen selecteren
U kunt nu zelf modellen selecteren, om op de "verkoop nieuw startpagina" te tonen onder de kop "verkocht per model (Nieuwe modellen)".
U kunt natuurlijk blijven doorklikken op een merk om alle modellen voor het merk te zien, maar u kunt nu ook bijvoorbeeld enkel de elektrische modellen selecteren, zie voorbeeld hieronder:
Om dit in te stellen gaat u naar systeem --> customizing --> automotive --> modelgroepen. En zet het vinkje bij "zichtaar op verkoop rapport" aan.
Verwachte opbrengst zichtbaar in occasion controle lijst
De waarde op het tablad invul verkoper --> klant --> verwachte opbrengst is nu ook zichtbaar in de controlelijst op de locatie: Transactie resultaat --> gebruikt --> controle lijst.
Uitbreiding agenda verzoek proefrit voor lead
Indien er een proefrit ingepland wordt vanuit de Salesfunnel ontvangt de verkoper automatisch een agenda verzoek. Hier zijn nu de volgende velden aan toegevoegd:
Merk
Model
Kenteken
NAW gegevens klant
Let op: dit is een instelling, indien u geen agenda verzoeken ontvangt, vraag dan bij onze support desk deze instelling aan te zetten.
Meerdere leads in één keer toewijzen
U kunt vanaf nu in één keer meerdere leads aanvinken en toewijzen aan een verkoper vanuit de Salesfunnel inbox. (Actie --> toewijzen)
Tevens kunt u toegewezen leads in één keer toewijzen aan een andere verkoper, vanuit het overzicht Salesfunnel --> Toegewezen.
Verbeteringen occasion offerte tool: controle op fabrieksgarantie
Syntec controleert of uw occasions nog fabrieksgarantie hebben, en toont dit vanaf nu ook in de Syntec occasion offerte tool.
Syntec module aftersales
Tijdstempel bij toevoegen van opmerking op digitaal driehoeksoverleg
Vanaf nu wordt bij het plaatsen van een opmerking bij het digitale driehoeksoverleg naast de initialen ook de datum + tijd van de opmerking getoond.
Monteursindex update:
U kunt nu ook filteren in de monteursindex op team en/of analyse codes:
Tevens is het nu mogelijk om door te klikken op een medewerker, om de monteursindex op detailniveau in te zien per medewerker:
Verbetering Plan-IT interface
De interface (koppeling) die Syntec met Plan-IT heeft, is verbeterd zodat deze sneller is geworden en de de werkplaats en aftersales informatie accurater bijgewerkt wordt in Syntec.
Overige verbeteringen
Recalls op basis van klant
Vanaf nu worden recalls ook getoond op de klantkaart. Syntec checkt alle gekoppelde voertuigen van de klant, of hier een recall voor open staat en toont deze direct op de klantkaart onder "voertuigen."
Vinkje: Service op locatie toegevoegd op de klantkaart
Indien u als dealer gebruikt maakt van SOL (service op locatie) kunt u dit vinkje gebruiken om vast te leggen dat de klant in aanmerking komt voor service op locatie. Zo kan het KCC en/of service adviseur dit direct zien bij contact met de klant.
Veld categorie toegevoegd op klantkaart
Het Veld categorie is nu toegevoegd op de klantkaart bij (openstaande) KVS items. Indien u de categorieën heeft ingesteld in de Salesfunnel configuratie ziet u deze hier terug.
Gewenste afleverlocatie toegevoegd aan poetslijst
Naast de vestiging, is nu ook de gewenste afleverlocatie toegevoegd aan de poetslijst, indien deze gevuld is, wordt deze in de APP voor de poetser getoond.
Nu ook ICS verzoek (agenda item verzoek) bij het aanmaken van een vervolgafspraak (Fleetsales)
Er wordt nu automatisch een agenda item aangemaakt en gemaild wanneer je een "Datum opvolging" ingeeft op het tabblad fleetsales.
De mail wordt verzonden naar het email adres van de partner die geselecteerd is als buitendienst.
let op: Dit is een instelling die door onze support desk geactiveerd kan worden.
K-kode datum toegevoegd aan lijst "openstaande claims"
Zo kunt u gemakkelijker controleren of auto's correct aangemeld zijn in DAP onder de juiste afspraak.
Status overleden Autoline overgenomen in Syntec
Bij overlijden van persoon (status in Autoline) wordt deze in Syntec verwerkt. Tevens wordt deze "persoon" ook uitgesloten van alle mailings.
Middels deze mail houden we je op de hoogte van de laatste updates mbt. Syntec. De belangrijkste informatie is in deze email beschreven. Heb je nog vragen, kun je altijd contact opnemen met onze support desk.