Cache legen

Laatste update: 31-01-2023 16:27

Wissen van browser cache

Onder diverse omstandigheden kan het voorkomen dat Syntec niet volledig functioneert als gevolg van verouderde en/of foutieve cache-bestanden, in die gevallen dient u de cookies / tijdelijke bestanden in uw browser te verwijderen, waarna uw browser deze opnieuw op zal halen.

Het meerendeel van onze klanten maakt gebruikt van Google Chrome of Internet Explorer, om die reden hebben we op deze pagina voor deze twee browsers een handleiding gemaakt waarin we behandelen hoe de cookies / tijdelijke bestanden gewist kunnen worden.

Internet explorer

1. Klik rechts bovenin op het wieltje, dit opent een uitklapmenu. Klik in dit menu op "internetopties" bijna helemaal onderaan dit menu

2. Het venster Internetopties opent zich nu. In het tabblad algemeen, onder browsergeschiedenis klikt u op de knop "Verwijderen..."

3. Nu opent het venster Browsegeschiedenis verwijderen. Selecteer de volgende vinkjes: 

- Gegevens van favoriete websites behouden

- Tijdelijk internetbestanden en webbestanden

- Cookies en websitegegevens

- Geschiedenis

Laat alle andere opties leeg.

4. Vervolgens hier klikt u op de knop "verwijderen, u wcookies worden gewist.

Chrome

1. Klik op de 3 puntjes rechtsbovenin (ter hoogte van de url balk).

2. Er opent nu een uitklapmenu. Klik op "Geschiedenis", er opent nu een submenu. Klik ook in dat submenu op "Geschiedenis".

3. U komt in de history van uw browser. Klik links in de blauwe balk op de 3 strepjes en klik op "Browsegegevens wissen".

4. Geef aan voor welk tijdvak u uw gegevens wilt wissen, meestal is een week genoeg

5. Er opent nu een nieuw scherm. Selecteer "Gecachte afbeeldingen en bestanden" en "cookies en andere website data", laat de overige opties leeg.

6. Klik op "Browsegegevens wissen". Uw cookies zijn nu gewist.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00