Instructie
LET OP. Er zijn specifieke rechten nodig om een functioneel verzoek aan te kunnen maken, de rechten worden vaak toegekend aan slechts 1 persoon per dealer. Wilt u een functioneel verzoek indienen maar hebt u de rechten niet? Vraag dan bij uw Key User na wie de rechten heeft om deze verzoeken in te dienen.
Om functionele verzoeken in te dienen, moet u inloggen in het ticketsysteem (support.syntec-it.nl). Zie eventueel algemeen ->Inloggen Ticketsysteem op de kennisbank , mocht deze stap onduidelijk zijn.
- Nadat u bent ingelogd klikt u bovenin de blauwe balk op 'verzoeken'.
- U ziet nu alle functionele verzoeken die ingediend zijn. Klik vervolgens op 'nieuw verzoek' om een nieuw functioneel verzoek in te dienen.
- Tot slot vult u het formulier zo duidelijk mogelijk in. Zodra u op de knop 'opslaan' klikt, wordt het verzoek teruggestuurd richting Pon Dealer die het verzoeken zullen goedkeuren of afwijzen. Na goedkeuring wordt het verzoek ingepland voor ontwikkeling.