FAQ Items

Laatste update: 19-06-2020 13:05

FAQ Items

Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten van Syntec. Wat moet ik nu doen?

U kunt aan de key-user van uw bedrijf vragen om een nieuw wachtwoord. Hij/Zij kan dan via Hrm > Medewerkers vervolgens uw gegevens openen en een wachtwoord aanpassen. 

 

Vraag: Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen. Waar kan ik dat doen?

U kunt uw wachtwoord aanpassen onder Gebruiker > Profiel.

 

Vraag: Als een medewerker uit dienst is, kan hij of zij dan nog inloggen op Syntec (apps)?

Zodra het vinkje 'productief' uitstaat, dan kan deze medewerker al niet meer inloggen op zowel Syntec als op alle apps. 

 

Vraag: Ik heb geen toegang tot een bepaalde module. Kan ik bellen naar support om dit aan te passen?

Onze support desk is niet geautoriseerd om dit aan te passen. Neem contact op met uw eigen keyuser binnen uw organisatie zodat hij / zij dit voor u kan aanpassen. Voor meer informatie kunt u deze link volgen:
http://kennisbank.syntec-it.nl/nl/html/knowledgebase/login/documentDirect/69e9cc3d-b7dd-e304-e53f-34ef07bb2c3b (Hrm > Authorisaties en rechten in Syntec)

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00