Releasenotes week 12
In deze release zijn aanpassingen doorgevoerd aan de pagina voor het maken van afspraken, en zijn verschillende bugfixes toegepast
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plan-it stabilisatie |
Diverse dealers ondervonden problemen bij het aanmaken van reserveringen. Er zijn diverse wijzigingen doorgevoerd wat deze problemen moet verhelpen |
Achternaam niet meer te bewerken via Klantwidget |
Om te voorkomen dat klanten overschreven worden is het niet meer mogelijk om de achternaam te wijzigen vanuit het klantwidget.
|
Actie garantie nu ook te pauzeren |
Je kan nu ook Actie garantie pauzeren. Je kan dit gebruiken als geheugensteun waarom de Actie niet direct volledig afgewikkeld kan worden. Denk aan een Ohona die gemaakt is of omdat je in afwachting bent van reactie op een bericht die je verzonden hebt. Druk in de werkorder op de pauzeknop
Vervolgens kan je hier vrije tekst kwijt
De ingevoerde tekst wordt zichtbaar in het overzicht en de kleur van het label wordt oranje
|
Service adviseur startpagina geoptimaliseerd |
De Service adviseur startpagina is geoptimaliseerd waardoor deze minder belastend is voor het systeem |
Uur verschil in vermelding bij changelog |
Het kwam voor dat het tijdstip in Veld wijzigingen afweek tov Gewijzigd op Dit komt nu weer overeen.
|
Direct aanname met uitgestelde Check-in komt niet op werkplaatsplanbord |
In deze gevallen werd de werkorder aangemaakt zonder deadline. Die moest op moment van check-in nog ingevuld worden. Vanaf heden vullen we deze direct bij het aanmaken van een werkorder met +1uur t.o.v. de afspraak tijd. Hiermee zal hij altijd in het planbord naar voren komen. |
Werkplaatsplanbord: Zoeken in een ingeklapt bakje |
Eerder werd een werkorder niet zichtbaar wanneer hij in een ingeklapt bakje zat. Nu zal het bakje open klappen wanneer hij een treffer heeft waardoor de werkorder zichtbaar wordt.
|
Orion functie onderhoud inclusief |
Nog niet bij iedereen stond de Orion onderhoud inclusief aan. Na deze update zal dit geactiveerd zijn
|
Werkplaatsplanbord zichtbaar voor service adviseur |
Vanaf heden is het werkplaats planbord ook inzichtelijk voor een service adviseur |
Pre-werkorder wordt dubbel aangemaakt |
Het kwam incidenteel voor dat pre-werkorders dubbel in het overzicht werden gezet. Dit werd veroorzaakt doordat er met Plan-it gematcht werdt op basis van onder andere kenteken en afspraakdatum. Hij werd er dubbel ingezet wanneer er bewerkingen in Plan-it gedaan werden. Inmiddels heeft Plan-it het AppointmentID toegevoegd in hun koppeling waardoor we hierop kunnen matchen. Deze wijziging is nu doorgevoerd. |
Banden offerte tool |
Wat omvat deze tool? - banden zoek mogelijkheid adhv input monteur - beschikbaarheid dealer eigen voorraad raadplegen - borging ROB merksturing door automatische filtering (met mogelijkheid filter uit te zetten indien geen beschikbaarheid) - toevoegen van het artikel met de juiste prijs (berekend via bovengenoemde) aan de werkorder in autoline.
Wat zit er nog niet in?
|
We zullen deze tool gefaseerd aan gaan zetten de komende periode bij diverse dealers. Mocht je geen gebruik willen maken van deze tool, stuur dan aub een mail naar support@syntec-it.nl |