Inbox Activiteit

Laatste update: 07-08-2020 16:58

Basis


Inbox activiteit wordt gevuld indien een klant als laatste contact heeft gezocht (bijvoorbeeld door een formulier op de website in te vullen) en er dus (weer) actie vanuit de dealer gewenst is.
Dit valt samen met eerder genoemde "nieuw bericht van bestaande nog lopende lead?"  U zult deze leads hier terug vinden.

Hoe houdt Syntec dit bij? 

Onderaan de salesfunnel formulier ziet u 2 datumvelden: laatste activiteit en activiteit klant. 



Laatste activiteit wordt gevuld en/of bijgewerkt indien:

  • De lead toegewezen wordt
  • Er een opmerking of notitie geplaatst wordt op de lead
  • "Niet bereikbaar", "Voicemail" of "klant gesproken"  aangevinkt wordt
  • (indien gebruik van Matrix: fase of resultaat wordt ingevuld)
  • Opvolgdatum wordt gewijzigd
  • Offerte wordt toegevoegd (via Autoline, CST, of Syntec Occasion)
  • Sluitreden gekozen wordt

Activiteit klant wordt gevuld en/of bijgewerkt indien:

  • De klant zelf een e-mail stuurt, een formulier op de website invult of op andere wijze contact met de dealer opneemt (actief) en Syntec dit kan uitlezen/herkennen.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00