Klantensite

Laatste update: 19-06-2020 13:05

Proces klantwijzigingen

Klant logt in en wijzigt zijn gegevens.

De gewijzigde gegevens worden en blijven zichtbaar in de klantensite omgeving van de klant.

Syntec genereert een lijst met alle wijzigingen van die klanten hebben ingevuld.

Vanuit Syntec kan deze lijst afgewerkt worden door de wijziging aan te vinken en op "voltooid zetten" te klikken bij actie.

Syntec gaat er nu vanuit dat de gewijzigde gegevens zijn doorgevoerd in Autoline, en laat weer de gegevens zien vanuit de bron (autoline) 

Let op: als je dus klantwijziging op voltooid zet, maar je hebt de klant niet gewijzigd in Autoline, zal de klant als hij inlogt weer zijn oude gegevens zien. Pas nadat deze in Autoline zijn doorgevoerd ziet hij de juiste gegevens in de klantensite.

Syntec checkt namelijk bij het tonen van de gegevens, eerst of de klant zelf wijzigingen heeft doorgevoerd, als dit zo is, en deze wijzigingen staan niet op voltooid dan toon Syntec de gewijzigde gegevens, als deze wel op voltooid zijn, dan gebruikt Syntec gewoon de gegevens zoals die bekend zijn vanuit Autoline.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00