Medewerker online naam geven

Laatste update: 24-04-2025 11:03

Het kan zijn dat in verband met privacy redenen een medewerker het niet fijn vindt als een klant diens naam ziet staan in de chat. Om die reden is het mogelijk om de naam van een persoon aan te passen, zodat privacy gewaarborgd blijft. Hier leest u hoe de naam van een medewerker aan te passen voor het online klantportal. 

Ga naar Systeem > Aftersales > Dialoog gebruikers

Zoek de gebruiker op waarvan de online naam aangepast moet worden

Vul bij ‘Weergavenaam dialoog’ de nieuwe waarde in.

U kunt hier bijvoorbeeld alleen de voornaam van de medewerker invullen, of 'Uw service adviseur'

 

Hoe is dit nu zichtbaar?

 

Intern blijft iedereen gewoon de naam van de medewerker zien:

Echter zal de klant de aangepaste online naam zien in de chat: 

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00