FAQ Aftersalesfunnel

Laatste update: 30-07-2024 17:03

Vragen

  1. Ik kan aftersales leads niet toewijzen aan service adviseur (persoon staat er niet tussen)
  2. Onderaan het leadformulier staat informatie zoals vestiging en lead variant. Stel dat deze onjuist is en de lead bijvoorbeeld toch voor sales is, kan ik dat dan aanpassen?
  3. Er komt nog steeds soms een lead voor aftersales in mijn Salesfunnel inbox, hoe zet ik deze om?
  4. Wat is de aftersales inbox (buffer)?

Vraag 1: Ik kan aftersales leads niet toewijzen aan service adviseur (persoon staat er niet tussen)

Antwoord: Controleer of de service adviseur wel goed is geconfigureerd --> zie kennisbank --> aftersalesfunnel --> medewerkers authoriseren. link


Vraag 2: Onderaan het leadformulier staat informatie zoals vestiging en lead variant. Stel dat deze onjuist is en de lead bijvoorbeeld toch voor sales is, kan ik dat dan aanpassen? 

Antwoord: Indien u de juiste rechten heeft (salesfunnel manager) kunt u deze aanpassen


Vraag 3: Er komt nog steeds soms een lead voor aftersales in mijn Salesfunnel inbox, hoe zet ik deze om?

Antwoord: Onderaan het leadformulier kunt u de lead variant zelf aanpassen indien u hiervoor geauthoriseerd bent.


Vraag 4: Wat is de aftersales inbox (buffer)?

Antwoord: Hier komen de leads in, waarvan is ingesteld dat Syntec wacht totdat ze in de inbox komen, zodat de klant eerst zelf contact kan opnemen voor een afspraak. Zie deze link waar je dit instelt.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00