Basis
In het overzicht KVS Totaal vindt u alle KVS items, van alle verkopers en alle typen. Dit geldt voor zowel lopende als afgesloten items.
Klantkaart openen
Het is mogelijk om meer informatie over de klant op te zoeken door op de Klantkaart te klikken. Zie hiervoor nr 1 op bovenstaande afbeelding.
Nieuw item maken
Het is ook mogelijk om vanuit KVS totaal een nieuw KVS item aan te maken. Hiervoor klikt u op de knop nieuw, zoals te zien in de bovenstaande afbeelding bij nummer 2.
KVS item openen
Het is ook mogelijk om het KVS item zelf te openen in plaats van de Klantkaart. Hiervoor kunt u eigenlijk overal klikken in de regel, BEHALVE op de link naar de klantkaart. Zie bijvoorbeeld het aangegeven vlak bij nummer 3 in bovenstaande afbeelding.
KVS items
Hieronder ziet u een voorbeeld van een KVS item (dit is niet de klantkaart).
Hier vindt u alle relevante informatie van de klant.
- Naam
- Tel. werk
- Tel. prive
- Gsm. werk
- Gsm. prive
- E-mail werk
- E-mail privé
- Geslacht
- Adres
- Postcode
- Plaats
- Functie
- Afdeling
Na contact met de klant kunt u het KVS Item sluiten. Er is ruimte om aan te geven middels welk kanaal de klant is binnengekomen, aan te geven wat de sluitreden is voor de offerte en om opmerkingen bij de offerte te plaatsen.
Tot slot kan een opvolgdatum ingevuld worden, dan komt dit KVS Item weer naar boven op de betreffende datum.
Wanneer er een 12/24/36 etc maanden item wordt afgesloten, hoeft u geen opvolgdatum in te vullen. Als u bijvoorbeeld een 12 maanden call afsluit, zal er een jaar later automatisch een 24 maanden item worden aangelegd - afhankelijk van welke items er aan- of uitgeschakeld zijn.
Offerte
In dit blok vindt u informatie over de auto van de klant, daarnaast kunt u hier het type auto, kenteken, verkoper en komnummer inzien.
Extra informatie
Wanneer aanwezig, staat hier additionele informatie met betrekking tot de klant en/of auto.
Afspraken
Hier kunt u middels een tweetal vinkjes aangeven of er een Afspraak of Proefrit is gemaakt.
Contact verslag
Hier kunt u aangeven welke afspraken zijn gemaakt naar aanleiding van het gesprek. Ook kunt u hier bijvoorbeeld een opvolgdatum aangeven.
Notities
Hier vindt u een overzicht van alle notities gemaakt in het verleden van dit item.
Zoeken en filteren KVS Totaal
In deze weergave kunt u eenvoudig filteren en/of sorteren per kolom. In bovenstaand screenshot is bijvoorbeeld het filter M* toegepast op de kolom Klant.
Dit zorgt ervoor dat enkel items worden getoond die starten met de M. U kunt eenvoudig filteren of sorteren door te klikken op de kolomnaam, hierdoor worden de items op alfabetische volgorde gesorteerd. Door nogmaals te klikken wordt de sortering omgedraaid en wordt er van Z tot A gesorteerd.
Door naast het vrije invoerveld op het icoon te klikken kunt u kiezen uit een aantal bestaande filters.
Voor meer informatie over filteren en sorteren gaat u naar algemeen -> filters in de kennisbank.