FAQ

Laatste update: 30-07-2024 15:35

Vragen

  1. Wordt de huidige locatie aangepast op basis van de afleverlocatie?
  2. Hoe kan ik een vaste contactpersoon instellen per locatie? 

Vraag 1: Wordt de huidige locatie aangepast op basis van de afleverlocatie?

De huidige locatie wordt inderdaad aangepast na het afsluiten van de transportorder. De huidige locatie wordt dan aangepast naar de afleverlocatie zoals in de transport order aangegeven. 


Vraag 2: Hoe kan ik een vaste contactpersoon instellen per locatie?

Standaard zie u in het adresboek de locaties staan zoals deze ingesteld staan onder CRM > vestigingen. Wilt u een locatie toevoegen? Dan kunt u het vogende doen: 

1. Maak de transportorder aan waarbij u handmatig de gegevens van de nieuwe locatie invult.

2. Wilt u vaste contactpersoon toevoegen aan deze vestiging? Dan vult u ook de gegeven van de contactpersoon.

3. Nadat u alle gegevens juist heeft ingevuld zet u een vinkje bij 'opnemen in adresboek'. 

4. Het adres wordt nu (wanneer opgegeven met contactpersoon) opgeslagen in uw adresboek

Het is ook mogelijk om een e-mailadres in te stellen per vestiging of per rit. Dit doet u door te gaan naar systeem > customizing >  transport > mail triggers. Hier vult u een aflever en/of een ophaal vestiging in, het template dat u wilt versturen en het emailadres van de ontvanger. Het emailadres ontvangt een mail wanneer de transportorder matcht met de ophaal en/of aflever vestigingen.

U heeft nog een vraag?

Onze helpdesk helpt u graag!

support@syntec-it.nl
Ma t/m Vr van 09:00 - 17:00