- Zoek de klant op door te zoeken in de bovenste blauwe balk.
- Klik de juiste klant aan.
- Zet op het tabblad 'Algemeen' een vinkje bij 'Fleet'.
- Sla op.
- De klant zal nu in de overzichten rood zijn, zodat te herkennen is dat het een fleetklant betreft.
- Daarnaast zal het tabblad 'Fleetsales' beschikbaar zijn in de klantkaart.
Op dit tabblad kan informatie omtrent fleet klanten worden ingevuld en bijgehouden. Deze kenmerken zijn alleen voor fleetsales klanten van belang. Tevens komt de klant nu ook terug in 'Fleetsales > Klanten'.
Buitendienst medewerker toevoegen
-
U kunt in het tabblad 'Fleetsales' ook een buitendienst medewerker toevoegen met de knop 'Nieuw contact'. Na het toevoegen van de medewerker, zal de fleetsales klant op de KVS startpagina tevoorschijn komen onder het kopje 'Fleetsales'. Tenzij de opvolgdatum gevuld is en deze in de toekomst ligt. Dan wordt deze fleetsales klant zichtbaar nadat de opvolgdatum is gepasseerd.
-
Merk op dat u een medewerker eerst moet 'toevoegen' aan dit lijstje, dat doet u als volgt:
-
Buitendienst: HRM > Medewerker > (open medewerker) > Tabblad HRM > Vink 'Salesforce'.
-
Binnendienst: HRM > Medewerker > (open medewerker) > Tabblad HRM > Vink 'Backoffice'.
-