Zoeken in in het Klant Volg Systeem
Voor het zoeken in KVS kan zowel de knop 'zoeken' als 'zoeken (TST)' gebruikt worden. Deze pagina’s doen beiden hetzelfde.
U kunt een klant (persoon of bedrijf) zoeken op basis van een aantal velden:
- Naam
- Kenteken
- Postcode
- Huisnr.
- Telefoon
- Plaats
Zodra u op 'Enter' drukt krijgt u een lijst met klanten die voldoen aan uw verzoek. Vervolgens kunt u deze klanten openklikken waarna de klantkaart zich opent.
Krijgt u niet de resultaten die u zoekt? Het is ook mogelijk om landelijk te zoeken. Hiervoor klikt u op 'Zoek personen salesforce landelijk' of 'Zoek bedrijven salesforce landelijk', zoals te zien op onderstaande afbeelding.
Met de knop '+ nieuwe klant aanmaken' kunt u ook direct een nieuwe partner aanmaken, deze wordt dan ook direct in Autoline aangemaakt.
Tot slot is het mogelijk om te zoeken naar een klant, auto of werkorder door deze direct in de bovenste balk van Syntec in te voeren (zie afbeelding).
Vanuit de balk bovenin kunt u vanaf nu direct zoeken in:
- Vergrootglas A: klantgegevens (CRM) basis van kenteken, naam, postcode + huisnummer;
- Vergrootglas B: werkorders (alle werkorders) op basis van werkorder nummer of kenteken;
- Vergrootglas C: orders (orders totaal) op basis van vsb-nr, kom-nr of kenteken.
Klik op het vergrootglas icoontje na het invullen van kenteken, naam, etc. om naar de betreffende klant, werkorder of order te gaan.
Zo kan er snel en gemakkelijk relevantie informatie opgezocht worden.